jueves, 29 de enero de 2009

apaga tele5 - amorta tele5 - apaguem Tele5

Pasaselo a todo el mundo
Apaga Tele5
La cadena de televisión Telecinco se ha adherido hoy al 'Manifiesto por la lengua común', que el pasado 23 de Junio ha presentado un grupo de intelectuales en Madrid.
La cadena comparte las exigencias de este grupo de intelectuales, entre los que se encuentran Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro Pombo, que piden al parlamento español que elabore una normativa para fijar que el castellano sea la lengua oficial de todo el territorio y la única 'que pueda ser utilizada por sus ciudadanos'.
Telecinco es la primera televisión que se ha adherido a este manifiesto. Además, Telecinco ha dicho en el informativo del mediodía, que pone a disposición del colectivo que lleva esta iniciativa, su canal de televisión para dar apoyo a este proyecto.
Si ellos se adhieren al manifiesto, nosotros apagamos Telecinco.
¡Juntos podemos!
Apaga Tele5


pasa-se-lo a tot o mundo
amorta tele5
A catena de telebisión Telezinco s'ha apegau a o 'Manifiesto por la lengua común', que o pasau 23 de chunio presentó una colla d'inteleutuals de Madrit.
A catena truxa las desixenzias d'ista colla d'inteleutuals, dentre os que se troban Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro Pombo, que demandan a o Parlamento español que elabore una normatiba ta fixar que o castellán siga a luenga ofizial de tot o territorio y a unica "que pueda estar emplegada per os ouyos ziudadans".
Telezinco ye a primer telebisión que se ha apegau a ista esplanicadura. Amás, Telezinco ha dito en l'informatibo d'o meyodiya, que posa a prestanza d'o coleutibo que leba ista iniziatiba a suya canal de telebisión, ta dar repunte a iste proyeuto.
Si ellos se apegan a la esplanicadura, nosatr+s rematamos Telezinco.
Chunt+s podemos!
Remata Telezinco


La cadena comparteix les exigències d'aquest grup d'intel·lectuals, entre els quals es troben Mario Vargas Llosa, Fernando Savater o Álvaro Pombo, que demanen al parlament espanyol que elabori una normativa per a fixar que el castellà sigui la llengua oficial de tot el territori i l'única 'que pugui ser utilitzada pels seus ciutadans'. Telecinco és la primera televisió que s'ha adherit a aquest manifest. A més, Telecinco ha dit en l'informatiu del migdia, que posa a la disposició del col·lectiu que duu aquesta iniciativa, el seu canal de televisió per a donar suport a aquest projecte. Si ells s'adhereixen al manifest, nosaltres apaguem Telecinco.

No hay comentarios: