(aragonés)
Combatiens cubanos conoxius como "los barbudos" baixón d'as montañas y o 1r de chinero de 1959 preneron La Habana rematando con a ditadura bananera de Fulgencio Batista que'n eba combertiu Cuba n'o "casín" de EEChCh, y en ixo: arribó Fidel y o trunfo d'a reboluzión sozialista cubana.
35 añadas más tardi, o 1r de chinero de 1994, campesins indixenas pertocans a l'Exerzito Zapatista de Liberazión Nazional tamién baixón d'as montañas. Empezipiando por "San Cristobal de las Casas" ocuparon muitos lugars de l'Estau mexicano de Chiapas cofinando con a enchegada d'o Tratau de Libre Comerzio entre EEChCh, Mexico y Canadá que condenaba a una mayor pobreza a las poblazions indixenas. Baixón d'o mon, preneron os suyos oxetibos y desencadenaron una d'as reboluzions con mayor traszendenzia d'as zaguers decadas d'o sieglo XX.
Güe, 1r de chinero de 2010, dende diferens bicos, ziudatz, culturas y mundos, femos una clamada a la luita transfeminista, a la conformazión de manadas como chunidatz alazetals de combibenzia y organizazión y a la rebelión n'as carreras, n'as casas y n'os lugars. Dende as nuestras zeras y con toda la nuestra pasión proclamamos a os 4 aires lo benién:
Benimos d'o feminismo radical, semos as bolleras, as mandarras, xs trans, as inmigrans, as negras, as eterodisidens... semos a rabia d'a reboluzión feminista, y queremos amostrar os diens; salir d'os estudietz d'o chenero y d'as puliticas correctas, y que o nuestro deseyo mos guide estando puliticamén incorrectas, inquestando, repensando y resinnificando as nuestras mutazions. Ya no mos bale con estar nomás mullers. O sucheto pulitico d'o feminismo “mullers” se mos ha quedau chicorrón, ye escluyén por sí mesmo, se'n dixa difuera a las bolleras, a lxs trans, a las mandarras, a las d'o belo, a las que ganan poquet y no'n ban a la uni, a las que chilan, a las sin de papers, a las marikas...
Dinamitemos o binomio chenero y secso como practica pulitica. Continemos o camín que empezipiamos, “no se naixe muller, s'arriba a estar-ie”, continemos desenmascarando as estruturas de poder, a dibisión y cherarquizazión. Si no aprendemos que a diferenzia ombre muller ye una produzión cultural, o mesmo que'n ye a estrutura cherarquica que mos empremia, reforzaremos a estrutura que mos tiraniza: as güegas ombre/muller. Todas as personas produzimos chenero, produzcamos libertat. Argumentemos con infinitos cheneros...
Clamamos a la reimbenzión dende o deseyo, a la luita con os nuestros cuerpos debán de cualsiquier reximen totalitario. ¡Os nuestros cuerpos son nuestros!, o mesmo que lo son as suyas güegas, mutazions, colors, y transazions. No amenistamos protezión sobre as dezisions que prenemos n'os nuestros cuerpos, transmutamos de chenero, semos o que mos peta, trabestis, bollos, superfem, buch, mandarras, trans, lebamos belo y fablamos wolof; semos rete: manada carrañosa.
Clamamos ta l'insurreczión, ta l'ocupanzia d'as carreras, t'os blogs, t'a desobedenzia, a no demandar premiso, a chenerar alianzas y estruturas propias: no mos esfendamos, ¡fagamos que mos teman!
Semos una reyalidat, operamos en diferens ziudatz y contestos, i semos conectadxs, tenemos oxetibos comuns y ya no mos callaz. O feminismo estará transmugán, transformador transchenero u no estará pas, o feminismo estará TransFeminista o no'n estará pas...
35 añadas más tardi, o 1r de chinero de 1994, campesins indixenas pertocans a l'Exerzito Zapatista de Liberazión Nazional tamién baixón d'as montañas. Empezipiando por "San Cristobal de las Casas" ocuparon muitos lugars de l'Estau mexicano de Chiapas cofinando con a enchegada d'o Tratau de Libre Comerzio entre EEChCh, Mexico y Canadá que condenaba a una mayor pobreza a las poblazions indixenas. Baixón d'o mon, preneron os suyos oxetibos y desencadenaron una d'as reboluzions con mayor traszendenzia d'as zaguers decadas d'o sieglo XX.
Güe, 1r de chinero de 2010, dende diferens bicos, ziudatz, culturas y mundos, femos una clamada a la luita transfeminista, a la conformazión de manadas como chunidatz alazetals de combibenzia y organizazión y a la rebelión n'as carreras, n'as casas y n'os lugars. Dende as nuestras zeras y con toda la nuestra pasión proclamamos a os 4 aires lo benién:
ESPLANICADURA TA L'INSURREZIÓN TRANSFEMINISTA
Femos una clamada ta l'insurrección TransFeminista: Benimos d'o feminismo radical, semos as bolleras, as mandarras, xs trans, as inmigrans, as negras, as eterodisidens... semos a rabia d'a reboluzión feminista, y queremos amostrar os diens; salir d'os estudietz d'o chenero y d'as puliticas correctas, y que o nuestro deseyo mos guide estando puliticamén incorrectas, inquestando, repensando y resinnificando as nuestras mutazions. Ya no mos bale con estar nomás mullers. O sucheto pulitico d'o feminismo “mullers” se mos ha quedau chicorrón, ye escluyén por sí mesmo, se'n dixa difuera a las bolleras, a lxs trans, a las mandarras, a las d'o belo, a las que ganan poquet y no'n ban a la uni, a las que chilan, a las sin de papers, a las marikas...
Dinamitemos o binomio chenero y secso como practica pulitica. Continemos o camín que empezipiamos, “no se naixe muller, s'arriba a estar-ie”, continemos desenmascarando as estruturas de poder, a dibisión y cherarquizazión. Si no aprendemos que a diferenzia ombre muller ye una produzión cultural, o mesmo que'n ye a estrutura cherarquica que mos empremia, reforzaremos a estrutura que mos tiraniza: as güegas ombre/muller. Todas as personas produzimos chenero, produzcamos libertat. Argumentemos con infinitos cheneros...
Clamamos a la reimbenzión dende o deseyo, a la luita con os nuestros cuerpos debán de cualsiquier reximen totalitario. ¡Os nuestros cuerpos son nuestros!, o mesmo que lo son as suyas güegas, mutazions, colors, y transazions. No amenistamos protezión sobre as dezisions que prenemos n'os nuestros cuerpos, transmutamos de chenero, semos o que mos peta, trabestis, bollos, superfem, buch, mandarras, trans, lebamos belo y fablamos wolof; semos rete: manada carrañosa.
Clamamos ta l'insurreczión, ta l'ocupanzia d'as carreras, t'os blogs, t'a desobedenzia, a no demandar premiso, a chenerar alianzas y estruturas propias: no mos esfendamos, ¡fagamos que mos teman!
Semos una reyalidat, operamos en diferens ziudatz y contestos, i semos conectadxs, tenemos oxetibos comuns y ya no mos callaz. O feminismo estará transmugán, transformador transchenero u no estará pas, o feminismo estará TransFeminista o no'n estará pas...
Tos Keremos
(castellano)
Combatientes cubanos conocidos como "los barbudos" bajaron de las montañas y el 1º de enero de 1959 tomaron La Habana acabando con la dictadura bananera de Fulgencio Batista que había convertido Cuba en el "casino" de EEUU, y en eso: llegó Fidel y el triunfo de la revolución socialista cubana.
35 años más tarde, el 1º de enero de 1994, campesinos indígenas pertenecientes al Ejercito Zapatista de Liberación Nacional también bajaron de las montañas. Comenzando por San Cristobal de las Casas ocuparon muchas poblaciones del Estado mejicano de Chiapas coincidiendo con la entrada en vigor del Tratado de Libre Comercio entre EEUU, Mexico y Canadá que condenaba a una mayor pobreza a las poblaciones indígenas. Bajaron del monte, tomaron sus objetivos y desencadenaron una de las revoluciones con mayor trascendencia de las últimas décadas del siglo XX.
Hoy, 1º de enero de 2010, desde diferentes barrios, ciudades, culturas y mundos hacemos un llamamiento a la lucha transfeminista, a la conformación de manadas como unidades básicas de convivencia y organización y a la rebelión en las calles, en las casas y en los pueblos. Desde nuestras aceras y con toda nuestra pasión proclamamos a los 4 vientos el siguiente:
Venimos del feminismo radical, somos las bolleras, las putas, lxs trans, las inmigrantes, las negras, las heterodisidentes... somos la rabia de la revolución feminista, y queremos enseñar los dientes; salir de los despachos del género y de las políticas correctas, y que nuestro deseo nos guíe siendo políticamente incorrectas, molestando, repensando y resignificando nuestras mutaciones. Ya no nos vale con ser sólo mujeres. El sujeto político del feminismo “mujeres” se nos ha quedado pequeño, es excluyente por sí mismo, se deja fuera a las bolleras, a lxs trans, a las putas, a las del velo, a las que ganan poco y no van a la uni, a las que gritan, a las sin papeles, a la marikas...
Dinamitemos el binomio género y sexo como práctica política. Sigamos el camino que empezamos, “no se nace mujer, se llega a serlo”, continuemos desenmascarando las estructuras de poder, la división y jerarquización. Si no aprendemos que la diferencia hombre mujer, es una producción cultural, al igual que lo es la estructura jerárquica que nos oprime, reforzaremos la estructura que nos tiraniza: las fronteras hombre/mujer. Todas las personas producimos genero, produzcamos libertad. Argumentemos con infinitos géneros...
Llamamos a la reinvención desde el deseo, a la lucha por la soberanía de nuestros cuerpos ante cualquier régimen totalitario. ¡Nuestros cuerpos son nuestros!, al igual que lo son sus límites, mutaciones, colores, y transacciones. No necesitamos protección sobre las decisiones que tomamos en nuestros cuerpos, transmutamos de género, somos lo que nos apetece, travestis, bollos, superfem, buch, putas, trans, llevamos velo y hablamos wolof; somos red: manada furiosa.
Llamamos a la insurrección, a la ocupación de las calles, a los blogs, a la desobediencia, a no pedir permiso, a generar alianzas y estructuras propias: no nos defendamos, ¡hagamos que nos teman!
Somos una realidad, operamos en diferentes ciudades y contextos, estamos conectadxs, tenemos objetivos comunes y ya no nos calláis. El feminismo será transfronterizo, transformador transgenero o no será, el feminismo será TransFeminista o no será...
35 años más tarde, el 1º de enero de 1994, campesinos indígenas pertenecientes al Ejercito Zapatista de Liberación Nacional también bajaron de las montañas. Comenzando por San Cristobal de las Casas ocuparon muchas poblaciones del Estado mejicano de Chiapas coincidiendo con la entrada en vigor del Tratado de Libre Comercio entre EEUU, Mexico y Canadá que condenaba a una mayor pobreza a las poblaciones indígenas. Bajaron del monte, tomaron sus objetivos y desencadenaron una de las revoluciones con mayor trascendencia de las últimas décadas del siglo XX.
Hoy, 1º de enero de 2010, desde diferentes barrios, ciudades, culturas y mundos hacemos un llamamiento a la lucha transfeminista, a la conformación de manadas como unidades básicas de convivencia y organización y a la rebelión en las calles, en las casas y en los pueblos. Desde nuestras aceras y con toda nuestra pasión proclamamos a los 4 vientos el siguiente:
MANIFIESTO PARA LA INSURRECCIÓN TRANSFEMINISTA
Hacemos un llamamiento a la insurrección TransFeminista:Venimos del feminismo radical, somos las bolleras, las putas, lxs trans, las inmigrantes, las negras, las heterodisidentes... somos la rabia de la revolución feminista, y queremos enseñar los dientes; salir de los despachos del género y de las políticas correctas, y que nuestro deseo nos guíe siendo políticamente incorrectas, molestando, repensando y resignificando nuestras mutaciones. Ya no nos vale con ser sólo mujeres. El sujeto político del feminismo “mujeres” se nos ha quedado pequeño, es excluyente por sí mismo, se deja fuera a las bolleras, a lxs trans, a las putas, a las del velo, a las que ganan poco y no van a la uni, a las que gritan, a las sin papeles, a la marikas...
Dinamitemos el binomio género y sexo como práctica política. Sigamos el camino que empezamos, “no se nace mujer, se llega a serlo”, continuemos desenmascarando las estructuras de poder, la división y jerarquización. Si no aprendemos que la diferencia hombre mujer, es una producción cultural, al igual que lo es la estructura jerárquica que nos oprime, reforzaremos la estructura que nos tiraniza: las fronteras hombre/mujer. Todas las personas producimos genero, produzcamos libertad. Argumentemos con infinitos géneros...
Llamamos a la reinvención desde el deseo, a la lucha por la soberanía de nuestros cuerpos ante cualquier régimen totalitario. ¡Nuestros cuerpos son nuestros!, al igual que lo son sus límites, mutaciones, colores, y transacciones. No necesitamos protección sobre las decisiones que tomamos en nuestros cuerpos, transmutamos de género, somos lo que nos apetece, travestis, bollos, superfem, buch, putas, trans, llevamos velo y hablamos wolof; somos red: manada furiosa.
Llamamos a la insurrección, a la ocupación de las calles, a los blogs, a la desobediencia, a no pedir permiso, a generar alianzas y estructuras propias: no nos defendamos, ¡hagamos que nos teman!
Somos una realidad, operamos en diferentes ciudades y contextos, estamos conectadxs, tenemos objetivos comunes y ya no nos calláis. El feminismo será transfronterizo, transformador transgenero o no será, el feminismo será TransFeminista o no será...
Os Keremos
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Itziar Ziga, Lolito Power, Diana J. Torres AKA Pornoterrorista, Miguel Misse, Beatriz Preciado, Katalli, Laura Bugalho, Heroína de lo periférico, Astrid Suess, Alira Zinkunegi, Juana Ramos, Kim Pérez, Beatriz Espejo, Pol Galofre, Juanita Márkez, Miriam Solà, Sr. y Sra. Woolman, Marianissima Airlines
Itziar Ziga, Lolito Power, Diana J. Torres AKA Pornoterrorista, Miguel Misse, Beatriz Preciado, Katalli, Laura Bugalho, Heroína de lo periférico, Astrid Suess, Alira Zinkunegi, Juana Ramos, Kim Pérez, Beatriz Espejo, Pol Galofre, Juanita Márkez, Miriam Solà, Sr. y Sra. Woolman, Marianissima Airlines
1 comentario:
VIVA TA L'INSURREZIÓN TRANSFEMINISTA!
FELIZ AÑO!
lolito
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